Skip to main content

کشور چین بزرگ ترین تولید کننده جهان است. اقتصاد این کشور در کنار فروش مواد خام و معدنی، اساسا بر پایهی تولید کالا بنیان گذارده شده است. چین چهارمین کشور دنیا از نظر وسعت و اولین کشور دنیا از نظر جمعیت است. در نتیجه نیروی کار جوان و ارزان موجب شده است، تا هیچ کشوری در دنیا توان رقابت با چین به ویژه در قیمت تمام شدهی محصولات تولیدی را نداشته باشد. چین بزرگ ترین شریک تجاری ایران نیز می باشد و سال ها است بازرگانان مستقل و یا بازرگانان وابسته به موسسات و ارگان های دولتی، از کشور چین اقدام به واردات کالاهای مختلف می کنند. با توجه به این حجم تجارت، حمل بار از چین، چه به صورت حمل خرده بار و یا حمل بار کانتینری و یا عمده از چین، اهمیت بسیاری دارد. بازرگانان نیاز دارند تا پس از طی کردن مراحل پیچیدهی انتخاب و خرید کالا، خیالشان از حمل و نقل بار به کشور مقصد راحت باشد

حمل خرده بار از چین

همان طور که گفتیم کشور چین در زمینهی تولید و عرضه کالاهای گوناگون، در دنیا بی رقیب است. اما بازرگانان همیشه قصد ندارند بار عمده، از این کشور خریداری نمایند و آنها را از طریق کانتینر به کشور مقصد منتقل نمایند. در طول فعالیت هر بازرگانی، با دلایل مختلف پیش می آید که نیاز به واردات خرده بار یا اقلام جزئی داشته باشد. کارگو طالع در این زمینه نیز در خدمت بازرگانان عزیز ایرانی است تا بتوانند کالای مورد نظرشان را در قالب حمل خرده بار از چین با قیمتی مناسب و راحت ترین شرایط ممکن، به هر کدام از بنادر ایران، منطقه یا جهان ارسال نمایند. نزدیک به پانزده سال است که کارگو طالع با سه شعبه فعال در شهرهای گوانجو، شیشی و ایوو فرآیند خرید و حمل خرده بار از چین را برای بازرگانان ایرانی تسهیل بخشیده است.

حمل خرده بار از چین، نیازمند آگاهی به تشریفات اداری و همچنین ساختار قیمت گذاری حمل بار است. کارشناسان امین کارگو طالع با آگاهی کامل به این فرآیندها، حمل بار از چین را با کمترین هزینهی ممکن و البته با حفظ شرایط استاندارد ارسال کالا، برای شما فراهم کرده است.

حمل بار عمده یا کانتینر از چین

شهرهای تجاری چین مملو از کارگاه ها، کارخانجات و بازارهای فراوان عمده فروشی است. ضمنا چین سال ها است برنامه ای جامع و بلند مدت برای گسترش بنادر خود دارد. حمل بار عمده از چین مقرون به صرفه ترین نوع انتقال کالا است؛ که در غالب مواقع به صورت کانتینری ارسال می گردد. واردات کالای عمده از کشور چین می تواند به یکی از سه طریق زیر  صورت بگیرد :

حمل دریایی بار، کالا و کانتینر از کشور چین

90 درصد کالاهای صادراتی از کشور چین از طریق معابر دریایی گسترده این کشور صورت می گیرد. وجود راه های آبی متعدد و عریض در داخل کشور چین موجب شده است تا بسیاری از جا به جایی های داخلی در این کشور از طریق حمل و نقل دریایی نیز امکان پذیر باشد. کارشناسان متخصص کارگو طالع در کشور چین به صورت حضوری می توانند تمامی فرآیند حمل و نقل دریایی کالا از کشور چین را چه به صورت خرده بار و چه در قالب بار کانتینری و عمده، با بهترین شرایط برای بازرگانان ایرانی به انجام برساند.

حمل هوایی کالا از کشور چین

خوشبختانه هنوز و با وجود تحریم های جهانی، ایرلاین های متعددی از کشور چین به ایران، پرواز مستقیم دارند. حمل هوایی بار از کشور چین طبیعتا هزینهی تمام شدهی بیشتری از حمل دریایی کالا دارد؛ اما زمان تحویل آن تقریبا یک چهارم زمان تحویل کالا از طریق حمل و نقل دریایی است.

حمل بار از طریق راه آهن سراسری و بین المللی کشور چین

کشور چین دارای شبکهی گستردهی ریلی داخلی است تا بتواند با بهره گیری از آن، تا حد امکان هزینهی تمام شدهی کالا را برای خریدار کاهش دهد. این کشور همچنین دو خط راه آهن بین المللی ویژه برای صادرات کالا به آسیای میانه و همچنین اروپای شرقی دارد.

عمدهی بار وارد شده از کشور چین به ویژه توسط بازرگانان ایرانی، به صورت بار کانتینری بوده زیرا این روش حمل و نقل، هزینهی تمام شدهی بسیار کمتری دارد. در این بین اما بازرگانانی نیز وجود دارند که به دلایل مختلف ترجیح می دهند از امکانات یک شرکت حمل و نقل بین المللی معتبر برای خرید، ارسال و حمل بار استفاده نمایند.

مهم ترین موضوع برای هر بازرگانی، طبیعتا پس از قیمت تمام شده کالا، صحت ارسال بار و کالا است. دقیقا به همین دلیل و وجود این نیاز در میان بازرگانان ایرانی، شرکت حمل و نقل بین المللی کارگو طالع از حدود 17 سال پیش در سه شهر مهم و تجاری کشور چین و همچنین شهرهای دبی و قشم اقدام به تاسیس شعب ارائهی خدمات نمود.

در دفاتر بازرگانی طالع، تمامی فرآیندهای عقد قرارداد خرید کالا، تحویل کالا و همچنین ارسال و ترخیص آن از بندر مورد نظر شما، با تضمین تمامی مراحل انجام کار امکان پذیر خواهد بود. کارشناسان امین و متخصص ما تمامی این فرآیندهای پیچیده را در کمترین زمان ممکن و با کمترین هزینهی ممکن برای شما به انجام می رسانند. برای آگاهی از شرایط ترخیص کالا و کسب اطلاعات تکمیلی در رابطه با تمامی فعالیت های بازرگانی طالع می توانید سایر خدمات ما را دنبال نمایید.

تحویل درب به درب بار ( Door To Door )

تحویل درب به درب کالا، آسان ترین روش خرید، ارسال و ترخیص کالا است. با انتخاب این روش همکاری، تمامی فرآیندهای حمل و نقل و به ویژه ترخیص کالا، توسط همکاران ما در بازرگانی طالع صورت می پذیرد و شما کالای خریداری شده را به صورت دقیق و کامل در انبار مورد نظرتان دریافت خواهید کرد

در این روش، تمامی فرآیندهای زیر توسط کارشناسان کارگو طالع انجام می پذیرد

مشاوره در انتخاب بهترین تولید کننده با بهترین کیفیت و قیمت، با توجه به نوع درخواست شما

پیگیری فرآیند تولید و تحویل کالا از کارگاه یا کارخانهی سازنده

تحویل دقیق و تایید صحت کالا از تولید کننده

انتخاب بهترین روش حمل بار از چین به ایران شامل حمل خرده بار از چین و حمل بار عمده از چین

انجام تمامی فرآیندهای گمرکی و اداری جهت حمل و نقل کالا به بندر کشور مورد نظر شما

انجام تمامی فرآیندهای ترخیص بار از گمرک کشور مقصد

حمل داخلی بار و تحویل درب انبار مورد نظر شما

امیدواریم در سال 98 کسب و کار شما شاهد رونق و رشد قابل توجهی باشد. کارگو طالع در تمامی فرآیندهای خرید، حمل بار و ترخیص گمرک در کنار شما است تا بتواند بسیاری از دغدغه های شما را در این موارد کاهش دهد.

دیدگاه شما چیست؟